Odgojno-obrazovni radnici

Odgojno-obrazovni radnici Učeničkog doma Maksimir

Planiranje, realizaciju i valorizaciju ukupnog odgojno-obrazovnog rada organizira i redovito prati ravnateljica Doma Zdravka Puljiz, dipl. pedagoginja.

U kreiranju svih odgojno-obrazovnih aktivnosti i stručnoj podršci odgajateljima u radu s učenicima sudjeluje stručna suradnica Agata Smoljan, dipl. pedagoginja.
Dom ima 7 odgajatelja koji autonomno i kompetentno planiraju i realiziraju sve odgojno-obrazovne sadržaje i aktivnosti za učenike.
Svaki odgajatelj je pedagoški i administrativni voditelj jedne odgojne skupine o kojoj skrbi permanentno, tijekom školske godine (redovito učenje i praćenje uspjeha, ponašanja i napredovanja, suradnja s roditeljima i razrednicima, zdravlje učenika i dr.).
Ukratko, voditelj odgojne skupine artikulira različite potrebe svojih učenika, pridonosi stvaranju poticajnog, tolerantnog i kreativnog ozračja u kojemu će svaki od njih moći ostvariti svoje postavljene ciljeve.
Planiranje, realizaciju i valorizaciju ukupnog odgojno-obrazovnog rada organizira i redovito prati ravnateljica Doma Zdravka Puljiz, dipl. pedagoginja.

image description

icon

Plan i program rada odgojnih skupina

Početkom školske godine odgajtelj svake odgojne skupine definira svoj plan i program odgojno-obrazovnog rada koji realizira tijekom godine zajedno s učenicima svoje odgojne skupine.
Područja odgojno-obrazovnog sadržaja su:

  • Čuvanje i unapređivanje zdravlja
  • Socio-emocionalni razvoj
  • Kognitivni razvoj
  • Kreativnost
  • icon
    icon

    Ciljevi

    Omogućiti psihofizičko sazrijevanje mlade osobe što obuhvaća:

  • osnovne pretpostavke dobrog zdravlja
  • korisne higijensko-zdravstvene navike
  • prihvaćanje razvojnih promjena i spolnog identiteta
  • svladavanje adaptacijskih teškoća
  • prevencija ovisničkih ponašanja
  • uvažavanje različitosti potreba
  • razvijanje samopouzdanja i pozitivne slike o sebi
  • suradnički odnosi kao temelj dobre komunikacije
  • usvajanje humanističkih vrijednosti
  • poštivanje prava drugoga
  • razvijanje socijalnih vještina i nenasilno rješavanje sukoba
  • razvijanje vještina za uspješno učenje
  • samoprocjenjivanje kao motivacijski pokretač
  • razvijanje stvaralačkih potencijala
  • poticanje učenikove inicijative i kreativnosti
  • valoriziranje zajedničkih postignuća
  • icon